Aktuel markedsføring med Bolius: Konkurrence for boligejere

Lige nu og frem til den 22. juni kan læsere af magasinet BedreHjem og nyhedsbrevet fra Bolius være med i en konkurrence om at vinde et Energivejleder-tjek og en cashmere-trøje. Formålet med konkurrencen er at skabe mere synlighed for Energivejlederen blandt boligejerne og give medlemmerne kontaktoplysninger på potentielle kunder. Indtil videre er der 48 læsere, der gerne vil vinde et Energivejleder-tjek.

En helsidesannonce på side 71 i magasinet BedreHjem, nr. 4 2015 drejer sig om Energivejlederen. Budskabet er ”VIND ET ENERGIVEJLEDER-TJEK – det bedste du kan gøre for dit hus i år”. Det er en konkurrence-annonce, der dels skal hjælpe med at udbrede kendskabet til Energivejlederen som sådan, dels skal resultere i nogle kontaktoplysninger på boligejere. For at være med skal boligejeren nemlig takke ja til at blive kontaktet af en Energivejleder. Det kan være dig – og på den måde får du gennem dit medlemskab af Energivejlederordningen muligheden for at udvide din kundekreds.

Præmien består af et gratis Energivejleder-tjek og en lækker cashmere-trøje. Trøjen skal få boligejerne til at tænke over, om de næste vinter vil holde varmen med den på, eller om de hellere vil have boligen energiforbedret af en Energivejleder. Der er fem præmiepakker på spil, én for hver region (Region Hovedstaden, Region Sjælland, Region Midt, Region Syd, Region Nord).

Vi håber på mange deltagere og sørger for jævnt at fordele deres kontaktoplysninger til medlemmer af Energivejlederordningen. Fordelingen sker primært efter geografi. Konkurrencen slutter den 22. juni, og vinderne kan indløse deres præmie frem til årsskiftet.

Hvis du ikke er interesseret i at modtage kontaktoplysninger fra deltagerne i konkurrencen nær dig, eller hvis du ikke vil levere et gratis Energivejleder-tjek i din region, beder vi om, at du sender en e-mail til energivejlederen@teknologisk.dk.

Se onlinekonkurrencen her