Energivejlederen sætter gang i annoncekampagne

For at opnå et styrket kendskab til Energivejlederne over hele landet iværksætter Energivejledersekretariatet nu en annoncekampagne. Den vil opfordre husejerne til at tage fat i deres lokale energivejleder – dvs. din virksomhed i dit område – og vil slå på, at husejeren med en Energivejleder både får en lavere varmeregning, en højere boligværdi og en dygtig håndværker.

Kampagnen, der rettes mod husejerne, slår fast, at en dygtig udførende, energivejleder-uddannet håndværker er et godt valg, når man skal energioptimere. Den kommer til at køre i både print- og internetmedier resten af året bl.a. med helsidesannoncer i magasinet Bedre Hjem, som udkommer i 119.000 eksemplarer landet over. Magasinets læsere har typisk en høj husstandsindkomst og investerer løbende i boligforbedringer. Der vil også blive annonceret i Bolius’ online nyhedsbreve, som også rammer over 100.000 læsere. Derudover indrykker sekretariatet online annoncer, herunder som Google Adwords og på Bolius.dk samt en række andre steder målrettet husejere.

Annoncerne vil henvise til Energivejlederen.dk – og dermed til din virksomhed, fordi den står på hjemmesiden og er med i Energivejlederordningen. Indholdet på Energivejlederen.dk er i den anledning blevet revideret, så teksten i højere grad henvender sig til boligejerne.